Program pielgrzymki
Uwaga !!! Mała grupa od 7 osób
1. Dzień:
- spotkanie uczestników z organizatorem na Międzynarodowym Lotnisku Okęcie w Warszawie, na dwie i pół godziny przed odlotem samolotu do Toronto.
- odprawa paszportowo-bagażowa
- godz.: 14:20 planowany odlot samolotu do Toronto
- godz. 18:06 planowany przylot do Toronto, transfer do hotelu, zakwaterowanie czas na krótki odpoczynek
- wieczorny spacer po kanadyjskiej części wodospadu Niagara, gdzie podziwiać można nocne iluminacje oraz grę świateł skierowanych na wodospad
- nocleg w Toronto ( 1)
2. Dzień:
- śniadanie, wykwaterowanie z hotelu, przejazd na stronę amerykańską, kontrola graniczna
- kontynuacja pobytu nad Niagarą: rejs statkiem do czoła wodospadów, spacer po Koziej Wyspie ( stanowi cześć wodospadów), zjazd do Jaskini Wiatrów, gdzie wejdziemy na poziom spadku Amerykańskich wodospadów ( taras widokowy po stronie amerykańskiej)
- powrót na stronę kanadyjską
- przejazd do hotelu, zakwaterowanie
- nocleg (2)
3. Dzień:
- śniadanie, wykwaterowanie z hotelu, przekroczenie granicy do USA, przejazd w kierunku Chicago
- krótki postój w stolicy stany Michigan Lensing by móc zobaczyć stanowy Kapitol, następnie kontynuacja przejazdu do Chicago
- zwiedzanie Alei Solidarności z przepięknym widokiem na miasto, wjazd na Willis Tower ( dawne Sears Tower), skąd podziwiać będziemy wspaniałą panoramę na cała okolicę
- czas wolny na terenie Navy Pier
- zakwaterowanie w hotelu
- nocleg (3)
4. Dzień:
- śniadanie, następnie zwiedzanie Chicago: rejs statkiem po rzece Chicago i Jeziorze Michigan ( z pokładu statku można podziwiać chicagowskie wieżowce)
- spacer po Mili Michigan Ave, gdzie zlokalizowały się sklepy najlepszych światowych firm odzieżowych, a także po pożarowe pozostałości zabudowy Water Tower
- wizyta w polskiej dzielnicy Jackowo, a następnie spacer po Parku Milenium oraz Parku Granta ze słynną Fontanną Buckingham
- nocleg (4)
5. Dzień:
- śniadanie, wykwaterowanie z hotelu, przejazd w kierunku Detroit
- zwiedzanie centrum samochodowego, gdzie zobaczymy główną siedzibę GM oraz centrum miasta, o którym było głośno w związku z jego bankructwem
- przejazd w kierunku Ohio
- zakwaterowanie w hotelu
- nocleg (5)
6. Dzień:
- śniadanie, wykwaterowanie z hotelu, przejazd przez Pensylwanię i Maryland do stolicy USA Washingtonu
- zwiedzanie: Cmentarz USA – Arlington Cementery, gdzie znajduje się tysiące grobów żołnierzy, a także groby znanych osobistoci np. rodziny Kennedych
- wizyta pod pomnikiem Lincolna, żołnierzy wojny w Wietnamie oraz żołnierzy wojny Koreańskiej, zobaczymy również Mall - miejsce zgromadzeń oraz rożnych demonstracji, na zakończenie programu spacer wokół Białego Domu oraz po centrum miasta, gdzie znajduje się pomnik Washingtona
- zakwaterowanie w hotelu
- nocleg (6)
7. Dzień:
- śniadanie
- zwiedzanie stolicy (cd.): spacer po Wzgórzu Kapitolskim ze sławnym Capitolem - siedziba władzy ustawodawczej, Sądu Najwyższego oraz Biblioteki Kapitolskiej, spacer po Ogrodzie Botanicznym, wizyta w jednym z muzeów
- wizyta w Katedrze Niepokalanego Poczęcia- jest jedną z największych katedr świata
- w programie przewidziana jest również wizyta w Centrum Jana Pawła II.
- przejazd w kierunku Filadelfii, nocleg (7)
8. Dzień:
- śnidanie
- zwiedzanie Filadelfii: Independence Hall - gdzie podpisano w 1776 r. Deklarację Niepodległości, następnie wizyta w Muzeum Dzwonu Wolności- brzmienie dzwonu ogłosiło mieszkańcom miasta niepodległość
- przejazd w kierunku Nowego Jorku: spacer po Manhattanie, gdzie zobaczymy Liberty Tower- jeden z najwyższych biurowców miasta, pomnik poświęcony ofiarom zamachów w dniu 11.09.2001
- spacer po centrum finansowym Wall Street, gdzie znajduje się siedziba Giełda Papierów Wartościowych ( to tu znajduje się słynny byk, symbol powodzenia w interesach
- spacer po Baterry Park, gdzie znajduje się Fort Clinton
- przejazd w kierunku środkowej części Manhattanu, a następnie czas wolny na Time Square i na Broadway`u, gdzie spacerować będziemy do późnych godzin wieczornych. Dla chętnych możliwość zorganizowania biletów na sztukę do jednego z wielu przybytków kultury i sztuki
- zakwaterowanie w hotelu, nocleg ( 8)
9. Dzień:
- śniadanie
- kilkugodzinny rejs statkiem wokół Manhattanu ( przepłynięcie koło Statui Wolności oraz pod wieloma nowojorskimi mostami m. in Brooklyn Bridge)
- spacer po Manhattanie: Katedra św. Patryka, Rockefeller Center z wjazdem na najwyższy poziom widokowy
- spacer po Fifth Avenue ( Piąta Aleja) z możliwością zakupów, spacer po Central Park, skąd przejedziemy do Strawberry Fields - miejsce dedykowane The Beatles oraz do Dakota Building- miejsca zabójstwa Johna Lenona
- na zakończenie dnia spacer po Lincoln Center, gdzie znajduje się siedziba nowojorskiej opery, filharmonii, baletu, operetki oraz teatru. Powrót na Time Square: czas wolny na zakupy i relaks
- nocleg (9)
10. Dzień:
- śniadanie, wykwaterowanie z hotelu, czas wolny na ostatnie zakupy,transfer na lotnisko
- godz: 22:00 planowany odlot samolotu do Warszawy
11. Dzień:
- godz: 12:30 planowany przylot do Warszawy
Zapisy
Cena zawiera:
- przelot samolotem na trasie Warszawa-Toronto-Nowy Jork-Warszawa
- zakwaterowanie w hotelach 3*** w pokojach 2 osobowych z łazienkami
- śniadania typu amerykańskiego (mogą być: jajka, ziemniaki zapiekane, kiełbaski, tosty, płatki,mleko,kawa, herbata)
- transfery na całej trasie zgodnie z programem
- zwiedzanie zgodnie z programem
- opieka polskiego pilota na całej trasie
- podstawowy pakiet ubezpieczeniowy (KL 15000 € + KR 5000 € + NNW 3000 € + CP) Pakiet ubezpieczeń zawiera ochronę w zakresie następstw chorób przewlekłych (CP) bez żadnych dodatkowych dopłat
- składka na Fundusz Gwarancyjny 13 PLN
- ESTA – oplata wizowa
Uwaga!!!
Biuro nie odpowiada za odmowę otrzymania wizy do USA.
Cena nie zawiera:
- 200 USD płatne obligatoryjnie pierwszego dnia po przylocie do USA, realizacja programu na miejscu
- wydatki własne
- dojazd na wyznaczone lotnisko z miejsca zamieszkania oraz powrotu do miejsca zamieszkania z lotniska.
- wycieczek i atrakcji nie objętych programem
- dodatkowe posiłki na trasie ok 09-15 USD/osoby
UWAGA !!!
Godziny lotów i kolejność zwiedzania mogą ulec zmianie
Kontakt: tel: (+48) 887 403 330
(+48) 575 441 143
(+48) 665 356 086
mail: pielgrzymkibm@gmail.com
www: www.kupertyn.pl
www.biuropielgrzymkowe-kupertyn.pl/
www.pielgrzymki.klaretyni.pl
adres: al. Boh. Warszawy 15/16
70-370 Szczecin, I piętro pok. 114
GT 29/2020/2021
Wpłaty należy dokonywać na konto:
Misyjne Biuro Pielgrzymkowo – Turystyczne KUPERTYN
nr konta PLN: 98 2490 0005 0000 4530 5536 6985 - bank Alior
tytułem: nazwa imprezy / data imprezy / imię i nazwisko
POBIERZ OŚWIADCZENIE